Η γηραιότερη σκοπευτής στο κόσμο


Η 78χρονη γιαγιά από την Ινδία δεν έχει προβλήματα οράσεως…


Στα 78 τους, οι περισσότεροι συνταξιούχοι είναι εξαρτημένοι από τα γυαλιά τους, ακόμα και για να διαβάσουν μια εφημερίδα. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για μια Ινδή γιαγιά, ονόματι Chandro Tomar. Πρόκειται για τη γηραιότερη επαγγελματία σκοπευτή στο κόσμο, η οποία όχι μόνο έχει κερδίσει περισσότερα από 25 εθνικά πρωταθλήματα σκοποβολής στην Ινδία, αλλά έχει καταφέρει επίσης να μεγαλώσει έξι παιδιά και 15 εγγόνια.

«Ήθελα να κάνω κάτι χρήσιμο στη ζωή μου και να δείξω στο κόσμο τις δεξιότητες μου. Όταν έπιασα το πρώτο όπλο στα χέρια μου, ήταν σαν να γαντζώθηκε. Απέδειξα σε όλο το κόσμο ότι δεν παίζει ρόλο η ηλικία και ότι αν θες μπορείς να κάνεις τα πάντα», δηλώνει η ίδια. Όλα ξεκίνησαν πριν δέκα χρόνια, όταν η Chandro πήγε την εγγονή της σε μια τοπική σχολή σκοποβολής, στο χωριό Johri. Η εγγονή της ήταν πολύ ντροπαλή, αλλά η γιαγιά έγινε δεκτή στη σχολή με ανοιχτές αγκάλες.
«Επειδή ντρεπόταν η εγγονή μου, αποφάσισα να προσπαθήσω εγώ. Ο προπονητής έμεινε έκπληκτος με τις δυνατότητες μου. Μου είπε να έρχομαι συχνά στη σχολή, καθώς διαθέτω ταλέντο», συνεχίζει η 78χρονη. Παράλληλα με τη καθημερινή της εργασία στην οικογενειακή φάρμα, η Chandro προπονείται συνεχώς, πετώντας πέτρες σε μπουκάλια νερού. «Ο μεγαλύτερος θαυμαστής μου είναι η κόρη μου Seema, η οποία είναι εξίσου διεθνές αστέρι στη σκοποβολή και έγινε η πρώτη γυναίκα στην Ινδία που κέρδισε μετάλλιο», τονίζει καταληκτικά.

ΠΗΓΗ
Share on Google Plus

About mario1985

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου