Ο Κόπολα ξορκίζει με ταινία τον θάνατο του γιου του


Στα 73 του χρόνια, ο Φράνσις Φορντ Κόπολα (φωτογραφία) κατάφερε να ξεπεράσει τον θάνατο του γιου του Τζιανκάρλο και να γυρίσει ταινία με θέμα το οικογενειακό του δράμα, εισάγοντας στο σινεμά άλλο ένα μέλος της οικογένειας των Κόπολα.

Στο «Twixt», κεντρικό πρόσωπο είναι η εγγονή του Τζία, κόρη του εκλιπόντος, τον οποίο δεν γνώρισε ποτέ.

«Οταν γύριζα τη σκηνή του θανάτου του γιου μου (σκοτώθηκε το 1986 σε δυστύχημα με σκάφος στο Ανάπολις του Μέριλαντ) δεν μου ήταν ευχάριστο, ένιωθα όμως ότι είχε φθάσει η στιγμή να απαντήσω σε ερωτήματα που δεν με εγκατέλειπαν από τότε» λέει ο σκηνοθέτης στην εφημερίδα «Liberation», εξηγώντας ότι παραλίγο να βρισκόταν μαζί του σε εκείνο το μοιραίο ταξίδι.

«Θα μπορούσα να το είχα αποτρέψει αν ήμουν μαζί του; Δεν θα το μάθω ποτέ, όμως οι τύψεις έγιναν κομμάτι του χαρακτήρα μου. Από αυτήν την άποψη μια ταινία μοιάζει με ένα ποτήρι καλό κρασί, για το οποίο έχουμε την επιθυμία να μάθουμε την προέλευσή του».

Υστερα από είκοσι πέντε ταινίες και εβδομήντα παραγωγές, ο Κόπολα δηλώνει έτοιμος για μία δεύτερη καριέρα έχοντας εξασφαλίσει την αυτοχρηματοδότηση των ιδεών του μέσα από την αμπελουργία και τις (πρόσφατες) ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. «

Μια μεγάλη ικανοποίηση στη ζωή είναι να μπορείς να μαθαίνεις καινούργια πράγματα. Γι' αυτό κι όταν κοιτάζω πίσω μου δεν μετανιώνω για τίποτα. Στο κρεβάτι του θανάτου μου δεν θα θλίβομαι για ό,τι δεν έκανα. Θα έχω μια λίστα με ό,τι κατάφερα».


ΠΗΓΗ
Share on Google Plus

About mario1985

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου