Υπέροχο γκράφιτι με τη μορφή του Γιάννη Ρίτσου στον Αη Στράτη!

Ένα πανέμορφο γκράφιτι με τη μορφή και στίχους του Γιάννη Ρίτσου «ντύνει» κεντρικό τοίχο στον Αη Στράτη, το νησί που αποτέλεσε για δεκαετίες μαρτυρικό τόπο εξορίας χιλιάδων εξόριστων κομμουνιστών και άλλων αγωνιστών. Ο μεγάλος μας ποιητής Γιάννης Ρίτσος βρέθηκε ο ίδιος εξόριστος στον Αη Στράτη απ’ το επίσημο κράτος ως «επικίνδυνος» για τις ιδέες και την «αντεθνική» δράση του.

Η τοιχογραφία δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δράσης «Χρώμα στα νησιά» 29 Ιουνίου – 28 Ιουλίου 2018, που πραγματοποιείται με τη συμμετοχή των καλλιτεχνών #KEZ #Pupet και Same84, υπό την αιγίδα του Δήμου Αγίου Ευστρατίου. Μια σύνθεση που αποτελείται από την προσωπογραφία του κομμουνιστή ποιητή Γιάννη Ρίτσου και στίχους του από τις «Γειτονιές του κόσμου»:

«Δεν έχω καιρό να κουραστώ. Δεν έχω καιρό να σταυρώσω τα χέρια μου.
Δεν έχω καιρό να μην αγαπώ, να μη μισώ, να μη θέλω, να μη σκοτώνουμαι.
Δος μου το χέρι σου, κι απ’ την αρχή, μιαν άλλη αρχή.
Στις 5, ναι, στη διασταύρωση. Δικός μας είναι ο κόσμος».

















Share on Google Plus

About kostas.alm

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου