Το σύγχρονο λογότυπο της Corvette είναι μια παραλλαγή του σχεδίου του Robert Bartholomew (ένας σχεδιαστής της Chevrolet) το 1953. Χαρακτηρίζει δύο σημαίες, μια σημαία τερματισμού και η άλλη με εικονίδια, ένα λογότυπο της Chevrolet και ένα fleur-de-lis. Το fleur-de-lis επιλέχτηκε δεδομένου ότι το «Chevrolet» ήταν γαλλικό όνομα, και το fleur-de-lis είναι ένα γαλλικό σύμβολο που σημαίνει την ειρήνη και την αγνότητα.
Η προέλευση του λογότυπου της Daewoo είναι αβέβαιη, αν και η έρευνά δείχνει οι τρεις κλάδοι μπορούν να είναι αντιπροσωπευτικοί μιας εικόνας που η επιχείρηση προσπαθούσε να αναπτύξει ως αυτοκινητοβιομηχανία, σταθερότητα σε όλες τις διαδικασίες και εμπιστοσύνη μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών.
Το λογότυπο κριού της Dodge εμφανίστηκε αρχικά ως κουκούλες στη δεκαετία του '30, που χρησιμοποιήθηκε και στα φορτηγά και στα αυτοκίνητα. Ο κριός επιλέχτηκε αυτό που είναι- σταθερός, βασιλιάς του ίχνους.
Το όρθιο άλογο που υπάρχει στο λογότυπο της Ferrari ήταν το έμβλημα του ιταλού πιλότου Fancesco Baracca του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι γονείς του οποίου έπεισαν το Enzo Ferrari να χρησιμοποιήσει το σύμβολο του γιου τους για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo. Όταν ο Ferrari άρχισε αργότερα την επιχείρηση αυτοκινήτων του, συνέχισε τη χρήση αυτού του λογότυπου. Σημειώστε ότι το λογότυπο που παρουσιάζεται εδώ είναι τεχνικά το λογότυπο της αγωνιστικής ομάδας, της Scuderia Ferrari, αν και θα το δείτε σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα της Ferrari. Το επίσημο λογότυπο της επιχείρησης είναι η ορθογώνια έκδοση με το ίδιο άλογο.
Το 1982, το Uno ήταν το πρώτο Fiat που φόρεσε το νέο λογότυπο με τις πέντε μπάρες. Ο μύθος λέει ότι ο σχεδιαστής της Fiat Mario Maioli οδηγούσε μπροστά από το εργοστάσιο τη νύχτα κατά τη διάρκεια μιας διακοπής ρεύματος, και είδε το γιγαντιαίο λογότυπο της Fiat στον ουρανό. Σχεδίασε αυτό που είδε• τα διαστήματα μεταξύ των γραμμάτων αντιπροσωπεύουν το φως που έβλεπε μεταξύ των γραμμάτων του σημαδιού.
Το δεξί χέρι του Henry Ford, ο Harold Wills, τύπωνε σε αυτοκίνητα επιχειρηματιών για να κερδίσει χρήματα ως έφηβο, και όταν χρειάστηκε ο Ford ένα λογότυπο, ο Wills έβγαλε μια παλαιά εκτύπωσή και χρησιμοποίησε μια γραμματοσειρά που είχε χρησιμοποιήσει για τις κάρτες του. Το Oval προστέθηκε το 1912, και το μπλε προστέθηκε για το Πρότυπο Α το 1927.
Το λογότυπο της Infiniti προέρχεται από το σύμβολο για το άπειρο, όπως ήταν αναμενόμενο. Η έννοια του ανοικτού δρόμου και του ταξιδιού προς το άπειρο ήταν κάτι που η επιχείρηση θέλησε ο πελάτης να αισθανθεί. Το λογότυπο προτείνει επίσης το βουνό Fuji. Αν και, κάποιοι έχουν προτείνει ότι αντιπροσωπεύει μια πίτσα με μια φέτα φαγωμένη!
Αρχικά η Swallow (επιχείρηση καροτσών), μετέπειτα Jaguar κέρδισε το νέο όνομά της το 1945, αν και γιατί επιλέχτηκε αυτό το ζώο είναι αβέβαιο. Πιστεύετε ότι ο ιαγουάρος που πηδάει αντιπροσωπεύει την ταχύτητα και τη δύναμη των αυτοκινήτων.
Τα διακριτικά στο λογότυπο της Koenigsegg είναι ένας φόρος στη Μοίρα της Σουηδικής Πολεμικής Αεροπορίας κοντά στην βάση της οποίας λειτουργεί το εργοστάσιο της Koenigsegg (η Μοίρα χρησιμοποιεί το φάντασμα ως έμβλημά της).
Ο ιδρυτής της Lamborghini, Ferrucio Lamborghini, είχε πάθος με τις ταυρομαχίες, όπως φαίνεται και από το λογότυπο που επέλεξε για την επιχείρηση του. Ο Lamborghini ονόμασε και τα αυτοκίνητα του επίσης, που πήρανε όνομα είτε από μια φυλή ταύρου ταυρομαχιών είτε από ένα συγκεκριμένο ταύρο.
Η προέλευση του λογότυπου της Lancia προέρχεται από το όνομά της, το οποίο σημαίνει «λόγχη» στα ιταλικά (ο ιδρυτής ήταν ο Vincenzo Lancia).
Τα γράμματα στην κορυφή του λογότυπου της Lotus είναι τα αρχικά του ιδρυτή, Anthony Colin Bruce Chapman. Είναι άγνωστο γιατί επέλεξε το όνομα «Lotus» για την επιχείρηση του. Το πράσινο υπόβαθρο είναι το Βρετανικό Πράσινο Αγώνων, το χρώμα των βρετανικών αυτοκινήτων τότε. Το κίτρινο υπόβαθρο συμβολίζει τις ηλιόλουστες ημέρες τις οποίες ο Chapman ήλπιζε για την επιχείρησή του.
Η προεξέχουσα τρίαινα στο λογότυπο της Maserati είναι το παραδοσιακό σύμβολο για τη Μπολόνια, όπου τα αυτοκίνητα έγιναν αρχικά (τώρα στην κοντινή Μόντενα).
Ο Rei Yoshimara, ένας διάσημος δημιουργός εικόνων, σχεδίασε το λογότυπο της Mazda. Το «V» αντιπροσωπεύει τα φτερά.
Η προέλευση του λογότυπου της Daewoo είναι αβέβαιη, αν και η έρευνά δείχνει οι τρεις κλάδοι μπορούν να είναι αντιπροσωπευτικοί μιας εικόνας που η επιχείρηση προσπαθούσε να αναπτύξει ως αυτοκινητοβιομηχανία, σταθερότητα σε όλες τις διαδικασίες και εμπιστοσύνη μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών.
Το λογότυπο κριού της Dodge εμφανίστηκε αρχικά ως κουκούλες στη δεκαετία του '30, που χρησιμοποιήθηκε και στα φορτηγά και στα αυτοκίνητα. Ο κριός επιλέχτηκε αυτό που είναι- σταθερός, βασιλιάς του ίχνους.
Το όρθιο άλογο που υπάρχει στο λογότυπο της Ferrari ήταν το έμβλημα του ιταλού πιλότου Fancesco Baracca του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι γονείς του οποίου έπεισαν το Enzo Ferrari να χρησιμοποιήσει το σύμβολο του γιου τους για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Alfa Romeo. Όταν ο Ferrari άρχισε αργότερα την επιχείρηση αυτοκινήτων του, συνέχισε τη χρήση αυτού του λογότυπου. Σημειώστε ότι το λογότυπο που παρουσιάζεται εδώ είναι τεχνικά το λογότυπο της αγωνιστικής ομάδας, της Scuderia Ferrari, αν και θα το δείτε σε πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα της Ferrari. Το επίσημο λογότυπο της επιχείρησης είναι η ορθογώνια έκδοση με το ίδιο άλογο.
Το 1982, το Uno ήταν το πρώτο Fiat που φόρεσε το νέο λογότυπο με τις πέντε μπάρες. Ο μύθος λέει ότι ο σχεδιαστής της Fiat Mario Maioli οδηγούσε μπροστά από το εργοστάσιο τη νύχτα κατά τη διάρκεια μιας διακοπής ρεύματος, και είδε το γιγαντιαίο λογότυπο της Fiat στον ουρανό. Σχεδίασε αυτό που είδε• τα διαστήματα μεταξύ των γραμμάτων αντιπροσωπεύουν το φως που έβλεπε μεταξύ των γραμμάτων του σημαδιού.
Το δεξί χέρι του Henry Ford, ο Harold Wills, τύπωνε σε αυτοκίνητα επιχειρηματιών για να κερδίσει χρήματα ως έφηβο, και όταν χρειάστηκε ο Ford ένα λογότυπο, ο Wills έβγαλε μια παλαιά εκτύπωσή και χρησιμοποίησε μια γραμματοσειρά που είχε χρησιμοποιήσει για τις κάρτες του. Το Oval προστέθηκε το 1912, και το μπλε προστέθηκε για το Πρότυπο Α το 1927.
Το λογότυπο της Infiniti προέρχεται από το σύμβολο για το άπειρο, όπως ήταν αναμενόμενο. Η έννοια του ανοικτού δρόμου και του ταξιδιού προς το άπειρο ήταν κάτι που η επιχείρηση θέλησε ο πελάτης να αισθανθεί. Το λογότυπο προτείνει επίσης το βουνό Fuji. Αν και, κάποιοι έχουν προτείνει ότι αντιπροσωπεύει μια πίτσα με μια φέτα φαγωμένη!
Αρχικά η Swallow (επιχείρηση καροτσών), μετέπειτα Jaguar κέρδισε το νέο όνομά της το 1945, αν και γιατί επιλέχτηκε αυτό το ζώο είναι αβέβαιο. Πιστεύετε ότι ο ιαγουάρος που πηδάει αντιπροσωπεύει την ταχύτητα και τη δύναμη των αυτοκινήτων.
Τα διακριτικά στο λογότυπο της Koenigsegg είναι ένας φόρος στη Μοίρα της Σουηδικής Πολεμικής Αεροπορίας κοντά στην βάση της οποίας λειτουργεί το εργοστάσιο της Koenigsegg (η Μοίρα χρησιμοποιεί το φάντασμα ως έμβλημά της).
Ο ιδρυτής της Lamborghini, Ferrucio Lamborghini, είχε πάθος με τις ταυρομαχίες, όπως φαίνεται και από το λογότυπο που επέλεξε για την επιχείρηση του. Ο Lamborghini ονόμασε και τα αυτοκίνητα του επίσης, που πήρανε όνομα είτε από μια φυλή ταύρου ταυρομαχιών είτε από ένα συγκεκριμένο ταύρο.
Η προέλευση του λογότυπου της Lancia προέρχεται από το όνομά της, το οποίο σημαίνει «λόγχη» στα ιταλικά (ο ιδρυτής ήταν ο Vincenzo Lancia).
Τα γράμματα στην κορυφή του λογότυπου της Lotus είναι τα αρχικά του ιδρυτή, Anthony Colin Bruce Chapman. Είναι άγνωστο γιατί επέλεξε το όνομα «Lotus» για την επιχείρηση του. Το πράσινο υπόβαθρο είναι το Βρετανικό Πράσινο Αγώνων, το χρώμα των βρετανικών αυτοκινήτων τότε. Το κίτρινο υπόβαθρο συμβολίζει τις ηλιόλουστες ημέρες τις οποίες ο Chapman ήλπιζε για την επιχείρησή του.
Η προεξέχουσα τρίαινα στο λογότυπο της Maserati είναι το παραδοσιακό σύμβολο για τη Μπολόνια, όπου τα αυτοκίνητα έγιναν αρχικά (τώρα στην κοντινή Μόντενα).
Ο Rei Yoshimara, ένας διάσημος δημιουργός εικόνων, σχεδίασε το λογότυπο της Mazda. Το «V» αντιπροσωπεύει τα φτερά.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου