Ένα από τα σημαντικοτερα τηλεοπτικά γεγονότα του πλανήτη είναι η βραδιά του Super Βowl, ο τελικός του αμερικανικού ποδοσφαίρου έχει καθιερωθεί εδώ και δεκαετίες καθώς το θέαμα παρακολουθούν ταυτόχρονα δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές σε όλο το κόσμο. Τον αγώνα της Κυριακής 2/2/2020 παρακολούθησαν πάνω από 102 εκατομμύρια τηλεθεατές καθιστώντας τον φετινό τελικό του Super Bowl ως τον δέκατο δημοφιλέστερο στην ιστορία του θεσμού.
Κάθε χρονιά ο τελικός του Super Βowl είναι ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα του πλανήτη με εκατομμύρια θεατές και ένας θεσμός για τους Αμερικανούς, το κόστος μιας διαφήμισης στα ημίχρονα του τελικού φτάνει περίπου τα 5 εκατομμύρια δολάρια. Φέτος ανάμεσα στα σποτ που εμφανίστηκαν ήταν και αυτό μιας ασφαλιστικής εταιρείας New York Life Insurance Company, που είχε «άρωμα» από Ελλάδα...«Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη» ακούγεται η αφηγητής να λέει, περιγράφοντας τέσσερις ελληνικές λέξεις στο αμερικανικό τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθούσε τον τελικό.
Το συγκινητικό διαφημιστικό σποτ ξεκινάει με δυο έφηβες κοπέλες ξαπλωμένες στο πάτωμα, χαμογελούν και συμβολίζουν την πρώτη λέξη, τη «φιλία», που εμφανίζεται στις οθόνες του Super Bowl με ελληνικούς χαρακτήρες, αλλά και στη φωνητική της εκδοχή ώστε να μπορεί να την προφέρει κάποιος Αμερικανός. Μετά τη φιλία, ακολουθεί η «στοργή», το συναίσθημα αγάπης που νιώθει κανείς για τους παππούδες του ή τον αδερφό του, όπως εξηγεί η αφηγητής, την ώρα που εικόνες ανθρώπων τρίτης ηλικίας και μικρών παιδιών που παίζουν στην παραλία προβάλλονται στην οθόνη. Η τρίτη εκδοχή της αγάπης είναι σύμφωνα με το διαφημιστικό ο «έρωτας».
Για το τέλος κράτησε την αγάπη «Η τέταρτη όμως έκφραση της αγάπης, είναι διαφορετική. Είναι η πιο θαυμαστή. Γιατί είναι εκείνη που μας παρακινεί να δράσουμε από αγάπη» ακούγεται στο σποτ. «Θέλει κουράγιο, θυσίες, δύναμη» ακούγεται, την ώρα που απλοί καθημερινοί άνθρωποι παλεύουν να ζήσουν, να βοηθήσουν, να αγαπήσουν τους άλλους γύρω τους.
ΠΗΓΗ 1
ΠΗΓΗ 2
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου