![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjCycpNHN-gwUJ96y_yJjyImwZ6skNSa4Ovnbtf9dJ15CDz06qenAkDCjh3M7MJ1SW4NGI6zdNdoLg7-zfG3txkGjEth77yMoHMYDroQ48tlxxGm5ewGuGfCu0dHCv5oe_vPIs15A-eQBd6/s320/google-sucks-400x293.jpg)
Η Google ισχυρίζεται πως σταμάτησε να χρησιμοποιεί τον εν λόγω κώδικα αφότου ήρθε σε επαφή μαζί της η εφημερίδα. Τον ίδιο κώδικα χρησιμοποιούσαν και εταιρίες διαφημίσεων όπως η Vibrant Media, η Μedia Innovation Group που ανήκει στην WPP και η PointRoll.
Σύμφωνα με αναφορά της Wall Street Journal, η Google και οι παραπάνω εταιρίες έκαναν χρήση κάποιου "ειδικού κώδικα" που ξεγελούσε τον browser ώστε να επιτρέψει την παρακολούθηση της χρήσης του, κάτι το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένος να απαγορεύει.
H έρευνα που διεξήγαγε η Wall Street Journal έδειξε ότι ο ίδιος κώδικας που χρησιμοποιούνταν για την παρακολούθηση της χρήσης σε διαφημίσεις των iPhones αλλά και των υπολογιστών της Apple, ήταν παρών σε 22 από τις εφαρμογές του Web's top 100. Παράλληλα, ενώ υποτίθεται πως σταματούσε τη δράση του εντός δύο ημερών, βρέθηκε να επιτρέπει την δημιουργία περισσότερων cookies που θα βοηθούσαν στην παρακολούθηση των δραστηριοτήτων του χρήστη.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjo9tHQ0eXEYPzpX4k7w182u5IugmKvLOlKVFA5fddV6xtQ5Nex-6G5m1ZHTOCf2MeWeHLTnWLzt5rfC97LZIqqePIpRq635W4Y2oo_HDp4W_Lval4syUbtdTdgho6q78m89hdvhnBItqID/s400/SafariTrackingCode-annotate0212.gif)
Το παραπάνω γραφικό (κάντε κλικ στην εικόνα) εξηγεί πως ήταν δυνατή η παράκαμψη της ασφάλειας, με την εισαγωγή κώδικα που παρακολουθούσε την επισκεψιμότητα προς τις ιστοσελίδες καθώς και την συμπεριφορά εντός αυτών.
Όπως καταλαβαίνετε, αν η Google έχει κατορθώσει να παραβιάζει την ιδιωτικοτητά μας στους άλλους browsers, φανταστείτε τι θα γίνεται με τον Chrome browser που της ανήκει.
ΠΗΓΗ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου