Δείτε τον Γάλλο Sebastian Loeb και τη Peugeot να σπάνε τα ρεκόρ, εικοσιπέντε χρόνια μετά το ρεκορ του Ari Vatanen με το Peugeot 405 T16 στη θρυλική ανάβαση του Pikes Peak του Κολοράντο.
Ο χρόνος του Loeb είναι εξωπραγματικός, έχοντας μέση ωριαία ταχύτητα 145 χλμ/ώρα, με τον Γάλλο να ευχαριστεί την Peugeot και να δηλώνει: "Είναι απίστευτο και μαγευτικό αν σκεφτείς την προετοιμασία και όλα όσα έγιναν για την ανάβαση αυτή. Νόμιζα ότι ένας χρόνος κοντά στο 08:15 θα ήταν ένας καλός χρόνος άρα είμαι πολύ ικανοποιημένος που πέτυχα το 08:13,878. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είμαι χαρούμενος που κατάφερα και τερμάτισα. Εκτός από την προσπάθεια που απαιτείται, έπρεπε να είμαι προσεκτικός διότι δεν υπάρχει πιθανότητα να κάνεις το οποιοδήποτε λάθος σε έναν τέτοιο αγώνα."
Ο Γάλλος με το Peugeot 208 T16 Pikes Peak σημείωσε χρόνο 08:13.878, διαλύοντας το περσινό ρεκόρ του Rhys Millen ο οποίος με ένα Hyundai Genesis είχε σημειώσει χρόνο 09:46.16. Ο Rhys Millen σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο με 09:02.192. Μπορεί ο χρόνος του Millen να είναι κατά 43 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από το περσινό, δικό του ρεκόρ, αλλά υπολείπεται 49 δευτερόλεπτα από τον εξωπραγματικό χρόνο που πέτυχε ο Sebastian Loeb.
Το Peugeot 208 T16 Pikes Peak διαθέτει έναν V6 bi-turbo 3,2-λίτρων 24-βάλβιδο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, που αποδίδει 875 άλογα με 900 Nm ροπής. Έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και τα 0-240 χλμ/ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Το σασί του είναι σωληνωτό, με το σώμα να είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου από carbon. Το αγωνιστικό φορά ένα επιθετικό bodykit, με τις εξατμίσεις να βγαίνουν στο πλάι.
Δείτε το βίντεο της ανάβασης:
Το Peugeot 208 T16 Pikes Peak διαθέτει έναν V6 bi-turbo 3,2-λίτρων 24-βάλβιδο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, που αποδίδει 875 άλογα με 900 Nm ροπής. Έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και τα 0-240 χλμ/ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Το σασί του είναι σωληνωτό, με το σώμα να είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου από carbon. Το αγωνιστικό φορά ένα επιθετικό bodykit, με τις εξατμίσεις να βγαίνουν στο πλάι.
Δείτε το βίντεο της ανάβασης:
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου