Χωρίς αυτούς, κανένα ματς δεν θα ήταν το ίδιο. Χωρίς αυτούς, κάθε νίκη θα έχανε μέρος της αξίας της. Χωρίς αυτούς, καμία ομάδα δεν θα είχε δύναμη. Ο λόγος, φυσικά, για τους οπαδούς που με την παρουσία τους και τη φωνή τους κάνουν το ποδόσφαιρο αυτό που είναι. Και σε μία καθαρά ποδοσφαιρική χώρα όπως η Αγγλία, δεν θα μπορούσαν να μην αποδοθούν τα εύσημα και σε αυτούς τους «πρωταγωνιστές».
Η βρετανική διαφημιστική εταιρεία BBH εμπνεύστηκε για τη νέα αγωνιστική σεζόν στην Αγγλία ένα σποτ για να προβάλλει τη χορηγία της Barclay`s στην Premier League.
Στη διαφήμιση δεν βλέπουμε ούτε εντυπωσιακά γκολ, ούτε μοναδικές κινήσεις ποδοσφαιριστών. Αποτελεί μία… ωδή κι ένα «ευχαριστώ» στον απλό φίλαθλο για την αφοσίωσή του στις νίκες και στις ήττες.
Το βίντεο ακολουθεί έναν πατέρα και τον γιο του που είναι οπαδοί της Γουέστ Χαμ, ένα ζευγάρι οπαδών της Μάντσεστερ Σίτι και τον 86χρονο φίλαθλο της Έβερτον, Μπίλι Ίνγκχαμ που ταξιδεύουν με τρένα, πούλμαν και περπατώντας την ημέρα του αγώνα για να δουν από κοντά τις προσπάθειες της αγαπημένης τους ομάδας.
Η κάμερα επικεντρώνεται στα πρόσωπα των θεατών του γηπέδου, στις αντιδράσεις τους, στην αγωνία τους, τους πανηγυρισμούς και τα δάκρυα που συγκρατούν με δυσκολία, παρακολουθώντας την αγαπημένη τους ομάδα.
Οι οπαδοί που πρωταγωνιστούν είναι πραγματικοί και οι σκηνές που δείχνουν τον Ίνγκχαμ να ετοιμάζεται για το ματς γυρίστηκαν στο σπίτι του.
«Θέλαμε να κάνουμε το σποτ όσο πιο αυθεντικό γίνεται. Ελπίζουμε ότι αυτό φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα», εξηγεί ο παραγωγός, Πίτερ Μοντγκόμερι.
«Στην πραγματικότητα, το φιλμ είναι μία ιστορία αγάπης ανάμεσα στους οπαδούς και τους συλλόγους στους οποίους μένουν πιστοί “μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος”. Επικεντρώνεται στις δύσκολες στιγμές. Στρέφει το ενδιαφέρον στο πόσο δύσκολο είναι κάποιες στιγμές να είσαι αφοσιωμένος οπαδός. Όχι να είσαι δίπλα στην ομάδα μόνο στους καλούς καιρούς, αλλά να την αγαπάς και να τη στηρίζεις και στα δύσκολα», συμπληρώνει ο σκηνοθέτης, Νικ Τζιλ.
Με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση, το σποτ δείχνει ότι η χορηγός εταιρεία υπολογίζει τους οπαδούς και τις θυσίες που κάνουν για να είναι στο πλευρό της ομάδας τους, έστω κι αν χρειάστηκαν πολλοί… κομπάρσοι για να γεμίσουν τα γήπεδα, καθώς τα γυρίσματα έγιναν πριν ξεκινήσουν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις των συλλόγων.
Αυτό, βέβαια, δεν μειώνει σε τίποτα τη σημασία του εκπληκτικού βίντεο, καθώς οι πραγματικοί φίλαθλοι που συμμετείχαν το έκαναν από καρδιάς και… αβίαστα, καθώς απλά παρίσταναν τους εαυτούς τους: αυτούς που λατρεύουν το ποδόσφαιρο!
Απολαύστε το!
ΠΗΓΗ
Η βρετανική διαφημιστική εταιρεία BBH εμπνεύστηκε για τη νέα αγωνιστική σεζόν στην Αγγλία ένα σποτ για να προβάλλει τη χορηγία της Barclay`s στην Premier League.
Στη διαφήμιση δεν βλέπουμε ούτε εντυπωσιακά γκολ, ούτε μοναδικές κινήσεις ποδοσφαιριστών. Αποτελεί μία… ωδή κι ένα «ευχαριστώ» στον απλό φίλαθλο για την αφοσίωσή του στις νίκες και στις ήττες.
Το βίντεο ακολουθεί έναν πατέρα και τον γιο του που είναι οπαδοί της Γουέστ Χαμ, ένα ζευγάρι οπαδών της Μάντσεστερ Σίτι και τον 86χρονο φίλαθλο της Έβερτον, Μπίλι Ίνγκχαμ που ταξιδεύουν με τρένα, πούλμαν και περπατώντας την ημέρα του αγώνα για να δουν από κοντά τις προσπάθειες της αγαπημένης τους ομάδας.
Η κάμερα επικεντρώνεται στα πρόσωπα των θεατών του γηπέδου, στις αντιδράσεις τους, στην αγωνία τους, τους πανηγυρισμούς και τα δάκρυα που συγκρατούν με δυσκολία, παρακολουθώντας την αγαπημένη τους ομάδα.
Οι οπαδοί που πρωταγωνιστούν είναι πραγματικοί και οι σκηνές που δείχνουν τον Ίνγκχαμ να ετοιμάζεται για το ματς γυρίστηκαν στο σπίτι του.
«Θέλαμε να κάνουμε το σποτ όσο πιο αυθεντικό γίνεται. Ελπίζουμε ότι αυτό φαίνεται στο τελικό αποτέλεσμα», εξηγεί ο παραγωγός, Πίτερ Μοντγκόμερι.
«Στην πραγματικότητα, το φιλμ είναι μία ιστορία αγάπης ανάμεσα στους οπαδούς και τους συλλόγους στους οποίους μένουν πιστοί “μέχρι να μας χωρίσει ο θάνατος”. Επικεντρώνεται στις δύσκολες στιγμές. Στρέφει το ενδιαφέρον στο πόσο δύσκολο είναι κάποιες στιγμές να είσαι αφοσιωμένος οπαδός. Όχι να είσαι δίπλα στην ομάδα μόνο στους καλούς καιρούς, αλλά να την αγαπάς και να τη στηρίζεις και στα δύσκολα», συμπληρώνει ο σκηνοθέτης, Νικ Τζιλ.
Με την κατάλληλη μουσική υπόκρουση, το σποτ δείχνει ότι η χορηγός εταιρεία υπολογίζει τους οπαδούς και τις θυσίες που κάνουν για να είναι στο πλευρό της ομάδας τους, έστω κι αν χρειάστηκαν πολλοί… κομπάρσοι για να γεμίσουν τα γήπεδα, καθώς τα γυρίσματα έγιναν πριν ξεκινήσουν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις των συλλόγων.
Αυτό, βέβαια, δεν μειώνει σε τίποτα τη σημασία του εκπληκτικού βίντεο, καθώς οι πραγματικοί φίλαθλοι που συμμετείχαν το έκαναν από καρδιάς και… αβίαστα, καθώς απλά παρίσταναν τους εαυτούς τους: αυτούς που λατρεύουν το ποδόσφαιρο!
Απολαύστε το!
ΠΗΓΗ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου