Αποσύρεται ο Ντέιβιντ Μπέκαμ!


O Nτέιβιντ Μπέκαμ επιβεβαίωσε τις φήμες των τελευταίων ωρών που τον ήθελαν να αποσύρεται από την ενεργό δράση. "Νιώθω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να σταματήσω το ποδόσφαιρο, παίζοντας στο πιο υψηλό επίπεδο", δήλωσε ο 38χρονος Βρετανός.

O Nτέιβιντ Μπέκαμ επιβεβαίωσε την Daily Mail σύμφωνα με την οποία έχει αποφασίσει να κρεμάσει τα παπούτσια του στο τέλος της σεζόν. Η Παρί Σεν Ζερμέν έχει κάνει πρόταση στον Άγγλο σούπερ σταρ να ανανεώσει το συμβόλαιο του για μία ακόμη χρονιά, όμως ο 38χρονος άσος φέρεται να είναι ανένδοτος, ανέφερε το δημοσίευμα. Το τελευταίο του ματς με τη φανέλα των πρωταθλητών Γαλλίας θα είναι κόντρα στη Λοριάν στις 26 Μαΐου.

Η επιβεβαίωση έγινε μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε η εταιρία που τον εκπροσωπεί.

"Θέλω να ευχαριστήσω την Παρί ΣΖ που μου δίνει την δυνατότητα να συνεχίσω αλλά νιώθω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να σταματήσω το ποδόσφαιρο, παίζοντας στο πιο υψηλό επίπεδο", δήλωσε ο 38χρονος Βρετανός.

"Αν μου έλεγες όταν ήμουν μικρό παιδί ότι θα είχα παίξει κερδίζοντας τρόπαια με την αγαπημένη μου, Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ότι υπερήφανα θα ήμουν αρχηγός στην εθνική Αγγλίας με περισσότερες από 100 συμμετοχές και ότι θα έπαιζα σε μερικούς από τους μεγαλύτερους συλλόγους του κόσμου (Ρεάλ, Μίλαν, Παρί ΣΖ & LA Galaxy), τότε θα σου έλεγα πως αυτό είναι φαντασία. Είμαι τυχερός που πραγματοποίησα αυτά τα όνειρα".

"Μέχρι τώρα, το σπουδαιότερο επίτευγμά μου είναι το ότι ήμουν αρχηγός της χώρας μου".

"Ήξερα κάθε φορά που φορούσα την φανέλα των 3 λιονταριών πως δεν ακολουθούσα μόνο μία σειρά σπουδαίων παικτών, εκπροσωπούσα επίσης κάθε φίλαθλο που παθιασμένο με την χώρα του".

"Είμαι μεγάλη μου τιμή να εκπροσωπώ την Αγγλία εντός και εκτός αγωνιστικού χώρου".

"Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τους σπουδαίους προπονητές μου από τους οποίους είχα την ευχαρίστηση να μάθω. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους που με υποστήριξαν όλοι και μου έδωσαν δύναμη να πετύχω".

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ θεωρείται παίκτης σύμβολο για το αγγλικό ποδόσφαιρο έχοντας καταφέρει να κατακτήσει πρωταθλήματα σε τέσσερις διαφορετικές χώρες κάτι που δεν έχει καταφέρει άλλος Βρετανός ποδοσφαιριστής.

Με την εθνική Αγγλίας αγωνίστηκε 115 φορές, ενώ στέφθηκε με επιτυχία και η μετακίνηση του στην Παρί Σεν Ζερμέν του Κάρλο Αντσελότι καθώς δύο αγωνιστικές πριν από την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος οι Παριζιάνοι έχουν στεφθεί και μαθηματικά πρωταθλητές.


Share on Google Plus

About kostas.alm

Καλώς ορίσατε στο Παπαγάλο Του Διαδικτύου! Ο σκοπός δημιουργίας αυτού του blog είναι η συγκέντρωση αναρτήσεων που βρίσκουμε κατά καιρούς στο διαδίκτυο και μας κινούν το ενδιαφέρον, αλλά δεν αποτελούν απαραίτητα θέση και άποψη του παρόντος ιστολογίου. Ελπίζουμε να βρείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και να μας επισκέπτεστε συχνά!

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου